Saturday, September 15

Semalam yg tak best.

assalamualaikum semua :)

Semalam, saya telah berjalan seorang diri di Sunway Pyramid. thanks to nazrul and AQ. terasa mcm bagus kerana ramai yg pndang2 terutama cina2 yg jaga kedai baju tu. asal aku masuk je dia pandang pelik. tau la aku jalan sorang pon. haihh. habis aku tgk2 baju tu, cina2 tu pun pandang pelik lagi. melihatkan ketidakpuashatian muka mereka, aku pun ambik baju apa entah pergi kat kaunter terus bayar. ambik kau, igt aku tak mampu ke apa. stress tau tak.hishh

pastu pulak, aku terbeli movie pukul 7. argghh yang dahsyatnya aku beli tiket tu pada pukul 4.30.
emm okaylah dah terbeli nak buat mcm mana kan? aku pon jalan lah kat sunway tu tanpa hala tuju. last sekali aku pon dah sakit kaki, aku pun lepaklah kat sebelah ChaTime kat luar tu. best la jugak. dapat cuci mata. hihi.

then movie start, aku tgk sampai habis then terus balik rumah. balik rumah pulak mmg tak cakap bnyk terus tido. haha