Monday, June 4

Homework =='

hye readers. harap korang sihat lah. jagalah kesihatan sekarang ni sbb kalau sakit, sempat baik sebelum start sekolah. so kalau nk sakit baik sakit hari khamis or jumaat ke. haha takde ah main2 je. tp betul la jugak tu.

first of all, al-Fatihah untuk yasmin johan atas permergiannya. semoga roh arwah dicucuri rahmat.

homework? korang tau apa tu homework? tak tau? kesian. takpe meh sini aku terang. okay, homework ni sebenarnya ialah risalah-risalah yang diberikan oleh cikgu untuk kita tgk dia tulis apa then campak dalam tong sampah. haha :D tujuan dia bagi kertas bagai tu sebenarnya merupakan agenda untuk membazirkan kertas je juga membazirkan sumber tenaga dunia. haihh cikgu cikgu. bila la nak insaf?

dalam banyak2 homework yang aku dapat, satu pon aku tak buat lagi dalam tempoh seminggu dah cuti ni. so dalam minggu yang lagi satu ni aku cadang nk abiskan chemistry and math mode. addmath ku mmg langsung takde idea nk buat mcm mana. dah bnyk org aku tanya, ada la sorang dua kata dia reti buat. sumpah aku pelik mcm mana diorang reti pulak nk buat menatang tu. jadah tul la. hishh semak je. apa  apa pon mmg aku pening gila bila baca kertas cikgu bagi tu.

ok lah. aku dah bosan tahap apa dah ni. kcun bye :D