Thursday, May 31

Do you believe in mistakes ?

hello readers :) pleasure to meet u guys :D

korang percaya pada kesilapan. aku tak. okay semalam aku tgk citer 'This Means War' buat kesekalian kalinya. ada satu ayat ni, and ayat ni buat pikir pasal ayat tu lah.

"The mistake makes us who we are". - FDR
"There are no mistakes". - Nana

i can see the truth behind those words when i think about it deeply. before, i was thinking it was my biggest mistake when i agreed to enter the college. i thought i shouldn't enter the college because i'll be far apart from my family. but that was before. in just a few months, i started to enjoy life there. i learned new things that i wouldn't discover if i stayed at home. i learned how to prepare my needs by myself, how to manage my finance and much more. living there also taught me the exact meaning of life and friendship. at first, i saw it as the biggest mistake i've ever made. but it turns into something good at the end. it changed my whole life. i thought my life would be disaster if i don't enter the college.

see? kesilapan tu menjadikan siapa diri aku macam sekarang ni. so korang yg membaca blog aku ni, fikir-fikir kan lah ayat2 kat atas tu. jadi, lepas ni jangan marah siapa-siapa yg terbuat silap dengan korang, sepak terus boleh, hehe :p korang tak leh marah dia sbb mungkin dengan kesilapan yg dilakukan mungkin menjadikan dia seorang yang berjaya pada masa hadapan kelak. siapa tahu, kan?

takat tu je kot coretan aku untuk edisi kali ni. berjumpa lagi di episod yang akan datang. selamat pagi dan assalamualaikum :)